Wednesday, August 5, 2009

Eone Coconut Shake

.........Perniagaan saya yang terletak di Negeri MELAKA warisan dunia... berkunjung ke Melaka seharusnya singgah ke gerai saya iaitu EONE COCONUT SHAKE.. yang terletak di batu 6-1/2 Taman Rumah Awam 2 Bukit Rambai Melaka... lokasi nya di tepi jalan utama m9 jalan batang tiga.. kalau dari klebang ... simpang tiga traffic light.. bersebelahan Balai Polis Batang Tiga... masuk dan terus menuju ke m9 jalan batang tiga... dan Anda akan temui gerai saya yang lokasi nya betul2 tepi di jalan utama m9 jalan batang tiga,

Harga jualan nya :

MINUM : RM 1.50
BUNGKUS : RM2.00(B)
RM1.00(K)


EONECOCONUTSHAKE ini lain dari yang lain yg pernah anda minum.. dan anda akan dapat beza kan coconut shake yang saya jual ini... Semoga apa yang anda minum berbaloi dengan wang anda... dan pasti anda akan berkunjung dan membeli lagi...
Apa-apa pun saya ucapkan RIBUAAN TERIMA KASIH kepada pelanggan yang telah membeli EONE COCONUT SHAKE saya...

Waktu Perniagaan :

ISNIN - KHAMIS : 12.00PM - 7.00PM
SABTU - AHAD : 10.00AM - 7.00PM
JUMAAT : CLOSED.